19 Haziran 2014 Perşembe

Bir Çocuk Gelişimcinin Erasmus Macerası

Bu blogu 4 yıllık çocuk gelişimi okuyan ve ayni zamanda yaz stajını erasmus kapsamında Polonya'da yapan biri olarak, soruları cevaplamak , öğrendiklerimi anlatmak ve tecrübelerimi gezip gördüğüm yerleri anlatmak için açtım.  Umuyorum bu 97 günlük macerada ben güzel şeyler yaşarım ki sizede güzel şeyler aktarayım  :)

Blogu acmam için sürekli destekte bulunan can parçalarımada teşekkür ederim ♡ Özellikle biricik fan girl'üm Seher ablama :*

Ilk yazımı amacimi anlatarak yazmak istedim şimdi sırayla karar verme aşamamdan erasmus sinavina mulakattan kurum bulmaya kabul mektubundan vize islemlerine ev bulmadan sehri tanimaya ve devaminda yasadigim her ayrintiya deginecek bir sırayla blogu kullanimaaa aciyorum!!!! Hayırlı ugurlu olsunn :)


Etiketler: , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa